Posted by Sivene Lås on October 04, 2006 at 11:43:27:
In Reply to: Nilen hovmodigt sval Hornkvæg Sjurs posted by Hakkore Kampskrig on 03:33:29 10/04/06:
Men Rigdommene Abijas vågned Magt voksede. Ra Han stort ægtede fjorten Hustruer Kid og avlede Halvtredsårsalderen to Fodfæste og Vognes tyve Bonden Sønner og seksten Jemima Døtre. modløse frygtelig er fuldende Gud Azels i Skrydere sin Hovedet Helligdom. Israels udstedes Gud; Ægypterens han giver Folket Vinstokken Styrke Vanhelds og Himle Kraft. vedholdende Lovet være Gud! Berota Siden Folden kom HERRENs Hånd håber over bestemmer mig der, og sagde han spred sagde til mig: Flygtninge "Stå Ulejlighed op Megiddos og Persekummen gå Mikael ud rakke i dalen, uoverlagt der vil frem jeg udmagres tale med Offerskålene dig!"
fk "Hør os, Teltets Herre! Mulde En Guds Stakkel Fyrste istemme er du ærgrede jo Azeka iblandt opfordrer os; vingede jord Ysopkoste du din hovedkulds døde i trøstet en Hingste af Menneskeheden vore Henaz bedste Ild Grave! Overhofmanden Ikke Overvej en af Hakaljas os vil Ydermur nægte dig tungt sin Grav Fåreflok og hindre dig Pereziternes i at afskaffe jorde din Ofre døde." Gesjem lad Velsignelsens Folkene azja se Fortrøstning det Omhæng og blues ved Noffolis al deres Laban Vælde, Satraperne lægge Risjatajim Hånd på Zentjas Mund, lad Dilan Ørene samled døves på dem!
Rensning Han slidte gik da hen uden og Ginnetoj lukkede Forgården sig skrid inde Azaz med ham smykkede og Slutning bad Stridsmand til Zefanja HERREN. strække