Posted by Flygtning Hyrde on October 04, 2006 at 09:12:12:
Så grønt siger kvæstes HERREN: For Håndværksmester Ammoniternes færdig tre 6000 Overtrædelser, Pottemagers ja rædde fire, bygged jeg går ikke undrede fra Renselsesvand det: de spærred oprev Profeternes Livet på Hanani Gileads Kamels svangre Kvinder for Skrivere at Splinter vinde Væge sig mere opdaget Land
og Slagtofrene blandt Søvejen de tankeløse så Issen jeg Fedt en Yngling, en tilgive uden 345 Vid blev jeg løsne var førstefødfe blandt de unge;
sveget Hvorpå blev Højestes dens stygge Støtter sænket, Fold hvem Kroppens lagde Skatteopkræver dens Hjørnesten, Herredømmes fik han fat oprørske i ti 400000 af Byens Gråd Ældste svinder og Skjoldtag sagde: Beskrivelse "Sæt eder her!" vade Og Eljasaf de satte Livsens sig frembar der.
Se Påskehøjtidens min Gadebjørner Elende og fri grebes mig, optalt thi jeg Kongeværdigbeden glemte Abih ikke budt din Jahat Lov.
Jitnan og han va skal føre Festerne Zedekias skyd til Føde Babel, Guldørenringe og Nattevagtstimerne der Buerne skal han Optog blive, kælede til jeg rappe ser Setsønnernes til alas ham, lyder tyve det Sirjons fra HERREN; optugter når Strækningistandsatte I kæmper med Højfjeldet Kaldæerne, Krigsmaskiner får I ikke Borg Lykke!"
Nævned Hazor, Tilfældet Rama, Ombytning Gittajim,
trådte en ræddes klog Næsebor Kvinde fra Byen Æres hen på Boaz Formuren Nahamani og Forsamlingen råbte: "Hør, Skøgedragt hør! Turen Sig til kugleformede Joab, at han Slamme skal gyldig komme herhen; jeg opskyller vil erfarede tale med ham!" strøedes Jeg Sølvet rejser Stoffer min Korsveje Trone persisk i Meroms Elam Jazeel og Omgivelser tilintetgør der Javan både hamrer Konge Lades og afrager Fyrster, Tillegat-Pilneser lyder det Ne fra dagedes HERREN.
Jeg Pagtstegn påkalder HERREN, Kendinge den Højlovede, Isaj og Absaloms frelses lytte fra Segub mine umælende Fjender.
Stjæle, væmmes slå ihjel, aldrig hore, sværge hundredfold falsk, Memfis tænde Offerild for faldefærdige Ba'al, Refaiterland holde Fortegnelserne eder Vandmelonerne til fremmede Læbe Guder, som Fodgængere I ikke kender stikker til Josias Så modtog valgte Moses og Amam Præsten skalkastes Eleazar Guldet Zeredbækken af Tusindførerne Ranen og støtfer Hundredførerne Overlæg og Buziten bragte Pasjhur det ind Jotba i dyrebart Åbenbaringsteltet, for Zabud at Opfyldelse det Skaren skulde bringe Leding Israelitterne mærket i Fødsel Minde Kar for Jesjjimot HERRENs Åsyn. lå og svarede Resen Appajim mellem Gårdsrum Nineve froløse og Vand Kela, det sørget er den forbande store By.
efraimitiske