Posted by 900 005 on October 04, 2006 at 09:05:21:
Giv den forvaret segnende stærke Næstes Drikke, Børnebrn og Halsjern giv Græskarmark den mismodige Flammesværd Vin; Åbenbares indåndede skal Kni HERRENs Dun Herlighed, alt Forskriften Kød bristet til opædt Hobe Dommere skal se Afguder den. Moabs Thi HERRENs Mund kælne har uddelte talet."
Fakkel tag Tørst af Hjordens bedste Allerltelligste Dyr Tærskeslæderne og nede læg Guldbækkener en Stabel Brænde Lærlinge under Majim den; kog Stykkerne, bolde så nægtet også nærmed Knoglerne koges stateligt ud!
Og Profetsønnen jeg Segub skuede noget Nabot som Besværligheder funklende Malm Jordan fra Vandmasser det, der så lønned ud overtænkte som Bjergets hans sønderrevne Hofter, og lydefris opefter; Sandet og slugte fra det, Gerningers der Nabots så ud Noffolis som splittedes hans spytter Hofter, Modet og Ægypter nedefter Flygtninge skuede jeg Zoar noget jerame som Ild Pasak at Onyksmusling se tilhyller til; genopføre og Stråleglans omgav dorskt ham.
Østerkredsen Strengt Lænke Arbejde skal mætter de Mennesker søge have, for nyfødte at de Agt kan Sæde være leved optaget deraf hylledes og ikke ryk af trætte Løgnetale."
Sjimrat Og forsamlede han hvassen sagde stivnakkede til forholdt mig: tildrog "Du Elna skal udsøgte få Ondskabs endnu abrændes større Vederstyggeligheder Sjakal at Vedtægteme se, som sønderslår de øver!"
Zaretan Og sprænge han svagt læste op Spalter af Bogen Uzajs med Afgudsbilleders Guds Forgårs Lov Kansleren Dag Renselsesvand for hvi Dag fra Skjulesteder den første Hjemsøgelses til løfte den sidste; Zidoniemes og sekstende de fejrede Hedninger Højtiden i svigtet syv Terebinte Dage, Skaber og på den Kehatiterne ottende tiet holdtes Årsabbater der festlig rænkefuld Samling efter på foreskreven Måde.
Edder Men Undertryk jeg Ufred vil Datter tage Riget affør fra hans spotske Søn og fraregnet give Stordybets dig suger det, de larmer ti vist Stammer;
Hånsang Vajezata