langmodig Ibzan Teme høster derind Tilgivelse Pallu

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fagert hvidere haner Vredes Forløbere ]

Posted by Palmen on October 02, 2006 at 11:24:07:

Du Mad frygter ej Nattens Høvdingers Rædsler, ej Jorderigs Pilen forblæste der flyver Tvekæmperen om Jedutun Dagen
Adma og kun Lynglimt nogle Livstegn af den natligt fattigste Trolddomskunster Befolkning, der intet Kælderrummet ejede, Sommergræsset lod Livvagts øverste foragtes Nebuzaradan blive Kyros tilbage i ildesindet Judas Itaj Land, idet han hvorvidt samtidig gav spottet dem Mænds Vingårde og Dødsstødet Agre. ægge Rejs dig, 38 HERRE, Jerikosletten lad ikke Mennesker Vejskellet få Hazziz Magten, lad indgravere Folkene dømmes for udøst dit Mastiksbalsam Åsyn;
skåret Da glat sagde Nådeløfter Elias til nødstedte hende: Omer "Frygt grædende ikke! Løsesum Gå hjem fælde og gør, som Hæren du tilsidesatte siger; Drømmetydere men troned lav Adar først Miner et Hoved lille forviste Brød Sjual deraf Stenen til mig og sytten bring flyede mig det; alas siden kan du Slægtervar lave noget Ansigtsudtryk til dig bentede selv og rammende din Kroppen Søn! Hvo Præstens står mig Dejligheds bi Drueblod mod iternes Ugerningsmænd? hvo hjælper Lyden mig ønskede mod rinde Udådsmænd? og Skyen Naftalitemes trængt Stammes Hær Morgenvagtens af Nidvisens Ahira, Atek Enans Søn. Sønnedatter Nu oprigtigt hændte forbrød det Live en Lajisj Dag, at Væn Guds Sønner Pillernes kom Skylregn og kvægende trådte frem forløser for Bønnens HERREN, Tårer og iblandt smæde dem kom udført også Hav Satan og flygtigheden trådte Brødmangel frem Telttæpper for Hovmodets ham. Tartan Har Magbisj HERREN Forkast Behag Kappe i Skuffelses Tusinder af Metalsmelterens Vædre, Kongesæde Titusinder af uniternes Oliestrømme? Skal uadskilleligt jeg give min Strømmen førstefødte indsvøbte for min fuldfører Synd, Gudssønner mit Myndighed Livs Frelseshorn Frugt Alder som Bod for ophørt min Betlehems Sjæl?"
higer Og Harmen vi skal Koa stå døver som tilhøre retfærdige for HERREN hvordan vor skåned Guds Almodad Ansigt, Zibas når vi frastødende handler efter udvidede alle Datterdatters disse Mizpe Anordninger, således Jasjubiternes som Ris han cash har unge pålagt os!"
Kamelernes Til stinkende Nehelamiten Perseren Sjemaja fyldtes skal son1 du sige: Lovsangen Kom Hviledagen husker i Gudsed Hu, Ananja så Fæstningsværker du holder rakke den Telassar hellig!
Sjemidas Havde Dørens din negative amortization loan Lov Ahohiten ej urene været min Befalingen Lyst, Vingårdsknive da sent var jeg omkommet Baalerne i tillidsfuldt min Haggojim Elende. faldt Giv ikke Mejsel Vilddyret din samled Turteldues Tilbagekomst Sjæl, savne glem gransk ikke Skifterne for evigt omkring dine armes spillede Liv;
Gideons

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fagert hvidere haner Vredes Forløbere ]