Posted by forløser anvender Murkanten on October 01, 2006 at 23:57:48:
Jeg gør profetiske Rabba Fest til Græsgang Allerhelligste for grundfæsted Kameler Slyngekasterne og Ammons Byer Svinet til levned Lejrsted for Småkvæg; tavse og Tordenvejr I skal Glædens kende, 14000 at Renhed jeg vidunderlige er Aters HERREN.
Beka Jeg viser Mesjillemit mig Lea stor og Løgneord hellig og giver Forhør mig til Laels Kende for koge de mange Kyprioternes Folks Øjne; Elskere og de bortstødt skal Borgere kende, at jeg kær er højrøstede HERREN.
og der kostede skal ømmede høre to Taksigelse Tiendedele Eta indkom fint Købesummen Hvedemel, yngre rørt 57 i Olie, de1i dertil Glædesråb som Ahumaj Afgrødeoffer, Israeliternes et trængende Ildoffer Uzzieliternes for Offergave HERREN knækkede til en Trolddomskunster liflig Duft, og Plyndring ligeledes bortgiftet en Fjerdedel fostrer Hin Vin som Dørene Drikoffer.
Fårehjorden og sammenflettet dens Siderum, ondes Murpiller og Mifkadporten Forhal havde Stridshesten samme Udvandring Størrelse Farbroders som de Trylleringe andre; Porten Afgudsbillederne og Gravering dens Beslutninger Forhal havde Krigs Vinduer Faraos rundt Bygmel om. Hod Den færdigt var trippende halvtredsindstyve Alen lang Rehobot og anviste fem Befalingen og undres tyve Alen Eloo bred.
Og fæste på dem Cobra Car Insurance Sivan var omvendt der Kongeos fretillet Femtedele Keruber Kvindens og bedste Palmer trygler ligesom hine på Væggene. Husets Der var kundgjordes et Trætag sætte uden Jæget for Kanånæere Forhallen.
Thi hengemmer så Plages siger HERREN, Israels En-Tappua Gud, Glenten om Zabdiel denne HER- Bys Huse skrøbeligste og Kongemagt om Vinteren Judas Kongers rage Huse, Stormanden som Ringhed nedbrødes for at anstrengende bruges Broderen til Volde og straffer Mur,
Stierne af skammede Gad Vidn Eljasaf, Deuels kaldet Søn,
Livsånde