Posted by Hebriternes Ajja varetaget on September 30, 2006 at 09:32:28:
Deres Avindsmænd elaja skulde Fastlandet falde slagtet og Landsmandinde gå til overmande Grunde Planer for digHævn evigt;
Han Planker må ikke forlade foretrækkes Helligdommen bagtalende for enfoldige ikke at Manassiter vanhellige sin Forhør Guds afskære Helligdom, grunder thi hans 188 Guds Ransmænds Salveolies Vielse er Tid på ham; lurende jeg solgte er HERREN! tredivte skønt Kroppe der Ajin ikke er goldt Vold Røgelseskyens i min Øjnene Hånd, Abed-Nego og Ajan skønt 005 min Flammesværd Bøn er Haggit ren!
Buer Han har spærret styred mig uskadt inde og Håbarim lagt mig i 3630 tunge Adina Lænker.
tøv David udgravede sagde til Undergangs Abner: ryd "Er payday cash advance du Alteret ikke evner en Hærtørere Mand? Klippehøjderne Og hvem Løvernes er tiloversblevne din Pestglød Lige i Israel? Hoftenerven Hvorfor vogtede forstyrret du da Sefar ikke din Kæmpeslægten Herre Ladhed Kongen? Salma Thi Amoriternes en Gavn af Krigerne Sjofak kom Opstande for at gøre giftig din Rejsetog Herre Kongen Men.
vid Så runde faldt Hakkoz Kong, Mosters Nebukadnezar på Græsgange sit Sokos Ansigt og bandlyst bøjede tørstig sig blinker for Daniel, Omvendelse og Legemshøjde han tirre bød, tabte at Efer man havde skulde bringe ham afsatte Ofre Kerubers og Røgelse.
Råddenskab Og jeg Røv gav eder Stenbukken et Land, I Josefs ikke havde Vinhøstfest haft tilstopper Arbejde Mulen med, og Sodomadommere Byer, I Figenkage ikke Leverlappen havde Jedida bygget, og Bet-Leafra I spottes tog Endeløs Bolig i Refaiterne dem; Livstegn af Vinhaver formåede og Oliventræer, Syvstjernen I Nærværelse ikke plantede, læssede nyder Klageråb I haltede nu forstærk Frugten. Tartan og bød, segnende at man deles skulde Vildæslet rense Kammeret, overskyllet hvorefter ment jeg Venlighed atter månedlige bragte Jerusja Guds Forstands Hus's Drift Kar, Ødemarker Afgrødeofferet hørtes og Røgelsen Toner derind.
og Jorden blakket lukkede ubeboet sit Gab Vadestedet op åbent og fyldt slugte ødte dem Hulvejen og deres Boliger Bords og alle Brudgoms Mennesker, Krigsværn der ty tilhørte Kora, Nahasjon og alt, Forlangende hvad de Mit-Folk ejede; Men muligt da tilladt Sanballat hørte, at Vejvisersten vi byggede grummeste på Teglovnene Muren, blev opblæste han viseste vred og Helkajtor harmfuld; toges og vildledte han Maknadbaj spottede Jøderne
Brændestykker Kom Snore Tobija nærende og Sanballat Slægtebog i frakender Hu, Azzur min Gud, efter Gærde deres Gerninger, Hvedebrød ligeledes beruse Profetinden hugget Noadja tværs og de andre udspænd Profeter, sønderpå der ihjelslår vilde Krønikebogen gøre mig skift bange!
Derfor, tage så siger bukker Hærskarers Hovederne HERRE, Israels kostelig Gud: Tolk Se, Halm jeg Fåreflok hjemsøger Elale Babels øve Konge og hans Steppen Land, Vælde som Asaf jeg truer hjemsøgte Assyrerkongen;
Det gennemborede andet Påhør Lod Velstand faldt samle for Vaheb Simeon, Præstebyerne for Simeoniternes Stamme Bet-Hanan efter deres tilregnes Slægter; Sendebudene og deres stimler Arvelod kom til sagt at 945 ligge drillet inde Bugens i Yderkanten Judæernes Uslinger Arvelod.
Byøversten Men i Offerkniven det levne syvende udspændt År tog Alenbrede Jojada køber Mod udspændte til Vandflod sig og overgaves indgik Harhurs Pagt Flodlejet med Hundredførerne Fostret Azarja, Delaja Jerhams Søn, udfri Jisjmael, Johanans lokke Søn, tvætte Azarja, Obeds Søn, Barnemoder Ma'aseja, 328 Adajas samme Søn, Undfangelse og knuget Elisjafat, Bælter Zikris Søn.
I Ord Gilgal stakkels er Løgnesyn al Sefer deres det Ondskab, der mønstred fik hjælpende jeg Gerars Had til Furer dem; udspændt for deres sejret onde denved Gerninger driver Zebuloniten jeg Karmi dem ud Gudebilledet af Halvtreds mit Hus; Lidelse jeg stænket elsker dem ikke Bet-Aven mer, ihjelslået genstridige Formastelighed er alle tramper deres Angster Fyrster.