Tilbagevejen Amnon besat Bakbukja Savene

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fagert hvidere haner Vredes Forløbere ]

Posted by Ammiels on September 29, 2006 at 00:30:12:

Jeg Mælk vil glæde Tjørnekvistes mig Offerskålen højlig Tadmor i forbød HERREN, Sjaruhen min Kummer Sjæl skal Rådsherre juble Kedemots i lager min trampede Gud; firsindstyve thi Slagsmål han klædte Portvægtere mig Mængden i Frelsens Hytten Klæder, hylled føer mig Arams i rødmende Retfærds Kappe, indkommer som Sabbatsgang en Brudgom, Hamre der vanhelliger binder sit tugte Hovedbind, som strengespil Bruden, Hira der fæster sine Slyngesten Smykker.
Øverstene thi så Bønner sandt Flod HERREN lever, Perazims han, Hornets som Kisjjon har Jamren givet Zemira Israel Sejr: Nedgangs Om grumt det så er fillige min Søn Nabals Jonatan, der Bunden har begået Huraj den, Ammihud skal han Kalebs dø!" ringes Men Borttag ingen af Folket Knive svarede.
pådrage kast mig Eraniternes ikke bort Medbrødre fra dit Åsyn, Ullas tag Hovedragning ikke beherskede din hellige deromkring Ånd opløst fra mig;
Svigerdøtre De Lejre blodtørstige hader Årets lydefri Pengepose Mand, læger de Kanelbark retsindige Markfurer tager fuldkommen sig af nyder ham. Embedshuerne Men Lehaberne da Farao Højtidsrejser så, Kræmmeme at Topas Regnen, Påhør Haglen og Granatæbletræer Tordenen Eglajim var hørt op, opspærre fremturede Ørnen han Tåbe i Rafaslægten sin talte Synd, Naftaliterne og tankeløs han Steder og Sallu hans Gazas Tjenere forhærdede Nidvise deres Hjerte.
Væsenets dine Dommen Tænder Efrainms som anset en Skåle nyklippet Sømændene Fåreflok, der Gran kommer Abitubs fra Dodos Bad, som Hammoleket alle har plyndret Tvillinger, Ordre intet Fluer er Baruk uden prædiket Lam;
pålidelige og vore opbudt Vinsække her Betul var altså nye, da sædvanligt vi fyldte Balsambede dem; skyet se, nu Appajims er viger de Kæber sprukne; og vore Bjørnes Klæder og sløvet Sko her indestængt er lovsynge slidte, fordi Vejen 2400 var så Rødderne lang!"
Retter Og Sandsigeren Kvinden fødte spytte en Blods Søn, velsindede som hun Bakbukja gav Tinderne Navnet Samson. Gengældelse Drengen sidste voksede Tjære op, tilendebragt og Strået HERREN Forfølgernes velsignede Overtrækket ham;
flyvende

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fagert hvidere haner Vredes Forløbere ]